(044) 581 11 33         

(095) 286 40 58  

статья анг 2Не секрет, що медична галузь, як правило, «пасе задніх», коли справа доходить до маркетингу, в тому рахунку, цифрового. Однак, сфера охорони здоров’я залучає своєю діяльністю добре підкованих (в технічному розумінні) пацієнтів та лікарів. Тому, цифровий маркетинг може стати хорошою опцією для просування послуг лікарень та інших організацій в сфері охороні здоров’я. Деякі з нижче наведених фактів, засвідчують таку думку.

3 КЛЮЧІ ДО ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ В СФЕРІ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я

   Відповідно до даних останнього дослідження компанії «Epocrates», в 2013 р. в сфері охорони здоров’я, 86% лікарів використовували смартфони в повсякденній роботі. В порівнянні з попереднім роком кількість користувачів зросла на 8%. Крім того, 53% лікарів використовували в роботі планшети в 2013, в 2012 році їх частка становила лише 34%.

   Відповідно до результатів дослідження «Physician Outlook Survey», проведеного компанією «Wolters Kluwer Health» в 2013 р., 80% лікарів використовують браузери такі, як Google та Yahoo! для отримання даних щодо діагностики, лікування й догляду за пацієнтами.

   Відповідно до результатів дослідження «Думай з Google» (Think with Google), 84% пацієнтів використовують он-лайн та оф-лайн ресурси при пошуку або вивченні діяльності лікарень.

   Наведені факти доводять важливість та необхідність цифрового маркетингу в сфері охорони здоров’я. Якщо Ви хочете досягти високих результатів в цифровому маркетингу Вам допоможуть 3 ключові елементи.

1. Адаптивний сайт

   Згідно з результатами дослідження «Думай з Google», понад третина пацієнтів використовує мобільні пристрої або планшети повсякчас для пошуку та/або для запису на прийом до лікаря. Лікарі зазвичай використовують їх також аби допомогти своїм пацієнтам дізнатися більше про процедури або лікарські препарати. Враховуючи постійне зростання рівня використання мобільного веб-зв’язку, організаціям в сфері охорони здоров’яслід розглянути переваги переходу до адаптивного дизайну веб-сайту.

   Адаптивний сайт підлаштовується до розміру екрану пристрою, що використовується для його перегляду. Завдяки цьому контент сайту стає простішим для читання й управління. Хоча розвиток адаптивного сайту вимагає більших зусиль, він усуває потребу в окремому мобільному сайту й підлаштовує сайт до широкого кола пристроїв, включаючи комп’ютери, планшети та смартфони.

2. Пошукова оптимізація (SEO)

   Кількість користувачів, які використовують веб-ресурси для пошуку медичної й суміжної до здоров’я інформації неухильно зростає. Вирішальне значення має стратегія впровадження та розвитку пошукової оптимізації організації. Пошукова оптимізація дозволяє вдосконалити веб-сайт з метою підняття його позицій в списку результатів пошуку.

   Завдяки ефективній стратегії пошукової оптимізації можна зміцнити позиції клініки в рейтингу пошукових систем та вплинути на загальну присутність у веб-просторі.

   Важливе значення мають ключові слова, завдяки яким можна знайти конкретну клініку. Для цього необхідно обирати релевантні ключові слова для сторінок веб-сайту. Обрані фрази чи слова не мають бути закріпленими на постійній основі. Через постійні оновлення в Google важливим стає аналіз ефективності використання конкретних слів та їх зміна.

3. Контент-маркетинг

   Неможливо побудувати успішну SEOстратегію без правильного контенту. Аби домогтися успіху, розвиваючись в сфері охорони здоров’я, компанії необхідно постійно продукувати новий контент, щоб клініку не лише знаходили, але й відвідували.

   Необхідно публікувати контент, який допоможе знайти клініку, включаючи повідомлення в блогах, оновлення в соціальних медіа, відео й тому подібне.

   Якщо клініці вдасться створити коректний контент, можна поліпшити її рейтинг в пошукових системах й підштовхнути ваших клієнтів до звернення в клініку.

   Правильно створений контент привертає увагу людей, утримує їх інтерес й спонукає їх прийняти правильну дію, наприклад, натиснути кнопку «Далі» або «Детальніше», зателефонувати до клініки.

Що далі?

   Імплементувавши ці 3 три ключові елементи цифрового маркетингу в сфері охорони здоров’я, Ваша клініка легко затьмарить конкурентів в он-лайн.

Автор: Nicole Denton

Источник: HubSpot

 

(*поле обязательное для заполнения)