(044) 581 11 33         

(095) 286 40 58  

анг.статтяВ статті подано приклади діяльності двох клінік, які досягли значних успіхів в лікуванні та попередженні хвороб завдяки постійному вдосконаленню якості медичної допомоги. Клініки, про які йде мова, входять до рейтингів кращих клінік США за версією Healthgrades.

  Чому можуть навчити найкращі клініки в питаннях якості медичної допомоги?

    Компанія «Healthgrades» щороку складає 2 рейтинги кращих клінік країни: 50 кращих лікарень та 100 кращих лікарень. Лікарні, послуги яких високо оцінюються, отримують премії Clinical Excellence. Таким чином, лікарня потрапляє в 5% кращих лікарень США. Якщо лікарня отримує ці премії 3 роки поспіль, потрапляє до списку 100 найкращих лікарень. Лікарні, які отримують їх 6 років поспіль складають список 50-ти найкращих лікарень.

3 постулати успішного лікування

    Успіху лікарень, які формують список «кращих», найчастіше сприяють 3 основні елементи:

  1. Бачення. Лікарні, яким вдалось вдосконалити показники результатів успішного лікування пацієнтів, передбачали проблеми й приймали рішення, які усували ризики завдання шкоди пацієнту.
  2. Прийняття рішень на основі фактичних даних. В процесі лікування часто виникає необхідність в змінах та коригувальних діях, що є досить поширеною практикою. Кращі клінікиприймають рішення, базуючись на фактичних даних. Будь-які зміни в процесі лікування відслідковуються, аналізуються й оцінюються за ефективністю.
  3. Співробітництво. Вдосконалення медичної допомоги є результатом командної роботи й кращі клініки співпрацюють в команді від самого початку процесу лікування. Вони працюють над побудовою ефективної комунікації в різних відділах, а також з іншими організаціями: громадськими, організаціями екстреного реагування. Це допомагає їм надавати більш якісну допомогу пацієнтові.

Як цього досягли дві кращих клініки?

   Однією з клінік, якій вдалося неабияк вдосконалити якість надання медичної допомоги є медичний центр «Mills-Peninsula» в штаті Каліфорнія. Healthgrades визнала даний медичний центр лідером в сфері попередження серцевих нападів. Медичний центр потрапляв до списку 50-ти кращих лікарень протягом 2-х років поспіль, а також отримував 5 зірок за лікування серцевих нападів протягом 3-х років.

   Медичний центр отримував такі нагороди за досягнення високих результатів в попередженні серцевих нападів на ранніх стадіях. Одним із важливих кроків клініки стало створення більш тісної співпраці та довіри не тільки між лікарями, але й службою екстреного реагування. Лікарі відділу невідкладної допомоги поважають медичний висновок, зроблений фельдшерами про пацієнтів, які мають одзнаки серцевого нападу. В свою чергу лікарі-кардіологи впевнені, що лікарі відділу невідкладної допомоги прийняли правильне рішення, направивши пацієнтів до них.

   Крім того, лікарі відділу невідкладної допомоги уповноважені приймати певні рішення самостійно, такі, як відправлення пацієнта до катетеризаційної лабораторії до того, як кардіолог отримає дані про ЕКГ пацієнта. Зробивши це, можна врятувати життя пацієнта.

   Аби подолати бар’єри у комунікації, лікарі спілкуються один з одним мобільним телефоном, а не отримують повідомлення про важкохворих, які знаходяться в критичному стані через автовідповідач.

   Інша успішна клініка, за версією Healthgrades, лікарня «Regions» в штаті Міннесота. Клініка потрапляла до рейтингів 100 кращих лікарень протягом 2-х років поспіль й отримувала 5 зірок за лікування серцевої недостатності протягом 4-х років поспіль. Клініка відстежувала власний процес діяльності більше 10 років аби поліпшити якість надання послуг пацієнтам із серцевою недостатністю. Всі лікарі – працівники лікарні. В лікарні нема підрядників, що призводить до того, що працівники докладають максимум зусиль для лікування пацієнтів. Вже більше 10 років лікарня використовує систему електронних медичних записів й дані про лікування, щоб внести корективи у власну програму профілактики серцевого нападу.

   Кожного місяця в клініці збирається спеціальна комісія, яка аналізує випадки, в яких пацієнти померли від серцевих проблем. Комітет ретельно досліджує випадки аби розробити новий, кращий протокол надання допомоги та зберегти життя інших пацієнтів.

   Лікарня також працює над побудовою міцного зв’язку між відділом кардіології та відділом невідкладної допомоги. Маючи протоколи лікування, спеціалісти невідкладної допомоги можуть швидше визначити, які пацієнти мають високий ризик розвитку серцевої недостатності. Кращими практиками лікування комітет ділиться з усім клінічним персоналом, а також керівниками лікарень.

Застосування знань

   Співробітники обох лікарень прагнуть поліпшити результати власної діяльності для пацієнтів й кожен впроваджує корпоративну культуру, де це є головним пріоритетом. Лікарні, які хочуть мати такий же успіх, можуть використати представлені ідеї в якості відправної точки для прийняття рішень про зміни у власній політиці якості надання медичної допомоги.

Автор: Jess White

Источник: Healthcare Business & Technologies

 

 

 

 

(*поле обязательное для заполнения)