(044) 581 11 33         

(095) 286 40 58  

22 червня 2011 р. в рамках заходу «HR зустрічі при Школі охорони здоровя» обговорювалася тема підбору персоналу в медичний заклад. Особливої цінності та цікавості зустрічі надало те, що доповідачем був Денис Татаркін, виконавчий директор одного із приватних київських медичних закладів (клініка «Медіком»), який особисто приймає участь в процесі підбору персоналу.

Звичайно, немає сенсу переказувати доповідь, але основні наголосити вважаю за потрібне зафіксувати. Я виділила 3 наступні.

1) За результативністю канали розміщення вакансії медичного закладу відрізняються для окремих груп персоналу.

Із комплексу ЗМІ для пошуку лікарів найефективніше використовувати сайти пошуку роботи з обовязковим залученням сайту медичного центру.  Із інших шляхів пошуку персоналу у випадку із підбором лікарів досить ефективним є шлях рекомендацій.

В процесі пошуку середнього медичного персоналу найбільш ефективними є розміщення на порталах пошуку роботи. Ця група менше за лікарів реагує на бренд медичного центру, оскільки тут основними критеріями є розташування та практичні умови роботи. Але середній медичний персонал варто залучати і через рекомендації вже працюючих.

Пошук немедичного обслуговуючого персоналу ефективно проводити через друковані спеціалізовані видання (журнали та газети вакансій). Але, в групі немедичного обслуговуючого персоналу є дві окремі підгрупи такі як касири та охоронці, до яких слід запрошувати, базуючись на рекомендаціях довірених осіб,  або додатково перевіряти претендентів на посаду.

2) У зазначених вище груп персоналу є також відмінності в готовності очікувати дати виходу на роботу.

Якщо у лікарів період очікування зміни робочого місця (виходу на роботу в інший медичний заклад) може тривати до 6-ти місяців (наприклад, медичний заклад готується до відкриття чи проходить процес реконструкції), то середній медичний персонал, зазвичай, шукає нову роботу «сьогодні на завтра» (тобто, претендент шукає робоче місце, де можна приступити до роботи якнайшвидше), а молодший медичний персонал та обслуговуючий немедичний персонал шукають вакансії «сьогодні на сьогодні» (наприклад, якщо санітарку не брати на роботу сьогодні, то є велика вірогідність, що завтра вона буде вже працювати в іншому місці).

3) Коефіцієнт корисної дії в процесі набору персоналу в медичний заклад, в середньому, складає 3% для лікарів та середнього медичного персоналу та 5% для немедичного обслуговуючого персоналу. ККД приведено відносно кількості резюме, що відповідають вхідним умовам (мінімальним вимогам до претендента).

 

Окремо варто акцентувати питання рекомендацій в процесі підбору персоналу.  Якщо працівники медичного закладу не пропонують працювати в цьому ж закладі своїм знайомим, то слід звернути увагу на стан задоволеності персоналу роботою в такому медичному закладі.

23.06.2011

Олена Лепешина

директор компанії "МедЕксперт"

 

 

(*поле обязательное для заполнения)