(044) 581 11 33         

(095) 286 40 58  

гарантия качестваБагато приватних медичних закладів в Україні гарантують успіх в лікуванні. Багато є послуг, на яку неможливо знайти хоча б один медичний заклад, який би у своїй комунікації з пацієнтами не гарантував би результат.

«Успіх відбілювання зубів гарантовано». «Успіх лікування раку на ранніх стадіях гарантовано». «Гарантія лікування геморою на 3 роки». Не слід зменшувати досягнення медичних закладів: багато з них дійсно досягли високих результатів і допомагають тисячам людей. Проблема в іншому. Що саме стоїть за словом «гарантія»? Очевидне питання, яке хочеться поставити до медичних центрів, які щось гарантують: «А що буде, якщо не виконається гарантія»?

І тут вже далеко не всі зможуть підкріпити гарантію справжніми діями, оскільки справжня гарантія може вимагати додаткових фінансових витрат. Які можуть бути приклади?

В деяких американських центрах медичні центри роблять акцент на часі своїх пацієнтів: якщо пацієнтам доводиться чекати більше, ніж було обіцяно, то вони отримують знижки або безкоштовні послуги. В Україні також є приклади медичних центрів, які пропонують справжні гарантії, тобто несуть фінансові втрати у негативних ситуаціях.

Наприклад, декілька стоматологічних клінік після пломбування зубів видають гарантію на пломбу: якщо у випадку певного часу необхідно буде замінити пломбу, вони це роблять безкоштовно. Чудовий маркетинговий хід, оскільки, в цілому, ризик необхідності заміни пломби не є дуже високим.

Інші медичні центри, які займаються лікуванням безпліддя, розробляють програми із повернення коштів пацієнтам у випадку неуспішного лікування. Пропозицій є багато, але всі зводяться до одного: клініка розподіляє ризик неуспішного лікування з пацієнтом і несе значні фінансові втрати, якщо вагітність не настає.

Хочеться вірити, що із розвитком медичної сфери в Україні медичні заклади пропонуватимуть все більше гарантій не тільки у вигляді рекламних слів, а й у вигляді фінансових гарантій, коли це є можливим. Скоріш за все, для розвитку гарантованості надання медичних послуг необхідним є розвиток страхових компаній, які дозволять медичним закладам страхувати здоров’я своїх пацієнтів і свої помилки.

25.05.2015

Вадим Зукін

заступник директора, керівник відділу консалтингу компанії «МедЕксперт»

 

(*поле обязательное для заполнения)