(044) 581 11 33         

(095) 286 40 58  

Приватні багатопрофільні клініки хочуть мати все своє:  свою лабораторію,  свій МРТ, КТ і інші діагностичні навороти, деякі  - свій вертоліт :). Чи задумуються творці клінік про те, як вони будуть окуповувати своє чадо? А також про те, яких благ вони позбавляються, адже зажди є альтернативні витрати. 

 Напевно, варто почати з того, що ексклюзивність медичного закладу полягає не в приміщенні і не в обладнанні. На мою думку, цінність медичного закладу це передусім:

1)  люди, їх здатність працювати як єдиний організм і максимально ефективно виконувати основну функцію – лікувати пацієнтів та допомагати їм бути/стати здоровим

2)  рівень професійних навиків, знань та вмінь кожного працівника медичної організації

3)  найбільш оптимальні процеси (спроектовані та відпрацьовані організацією), тобто правила, за допомогою яких організація обслуговує пацієнтів,  живе та розвивається далі, в тому числі створює свої  нові підрозділи

4)  позитивний досвід та довіра серед цільової аудиторії до даного медичного закладу

У випадку, якщо основною цінністю Вашого медичного закладу є приміщення, тоді ми говоримо не тільки про медичний, а й про готельний бізнес. У випадку, якщо основною цінністю Вашого медичного закладу є обладнання, тоді Ваш медичний заклад – це місце, де можна пройти діагностику,  тобто Ваш заклад – це  діагностичний центр.

Директори (інвестори)  мають перед собою вибір  між двома сценаріями: «повне екіпірування закладу» або  «віддати в аутсорсинг  те, що не є твоєю ключовою компетенцією»

 Головна думка, яку хочеться донести – це те, що має бути баланс між мріями мати сучасний медичний заклад з «повним фаршем»  та якістю продукту,  який ви зможете запропонувати своїм пацієнтам за спланованих Вами витрат.

 21.04.2009

розміщено на блозі Healthcare management,

Мирослава Муляр

магістр з менеджменту в охороні здоров’я, менеджер проектів компанії «МедЕксперт»

 

(*поле обязательное для заполнения)