Завдання:
• Оновлення контенту на сайті;
• Запуск і оптимізація рекламної кампанії в Google Adwords.
Проаналізувавши показники сайту, історію просування, а також враховуючи побажання замовника залишити сайт тільки українською мовою, ми прийшли до висновку, що єдиний спосіб просування сайту в Інтернеті – оновлення вмісту сайту, а також запуск і настроювання контекстної реклами Google Adwors.
Період порівняння: 01.02.14 – 31.03.14 и 01.02.15 – 31.03.15
Контекстна реклама Google Adwords
Завдяки оптимізації рекламної кампанії в Google adwords вдалося знизити середню вартість кліку до 2 грн., що є хорошим показником для даної тематики.
• Середній CTR склав 3,7% (CTR дорівнює кількості кліків по оголошенню, розділеному на числа його показів);
• Середня вартість кліка 2,03 грн. (вартість переходу з рекламного з оголошення на сайт);
• Середня позиція в пошуковій видачі 2,8.
Оновлення контенту сайту
Основною метою оновлення контенту було підвищити довіру користувача до фахівця, а також зручне і швидке отримання необхідної інформації.
Проведені роботи:
• Оновлення змісту сторінках;
• Зміна послідовності подачі інформації;
• Зміна контактних даних (заміна мобільного номера на стаціонарний, заміна електронної адреси);
• Додавання візуальних елементів;
• Виправлення помилки.
Після проведення робіт над сайтом і оптимізації рекламної кампанії:
• був знижений показник відмов на 18% (% відвідувачів, які покидають сайт з першої ж сторінки);
• Кількість переглянутих сторінок підвищилось на 29%;
• Середня тривалість сеансу підвищилася на 50%;
• Була досягнута висока оптимізація витрат на рекламу.