(044) 581 11 33         

(095) 286 40 58  

Аналіз результатів роботи над персональним сайтом доктора Яни Гончарової «yanagoncharova.com.ua»

goncharovaПроаналізувавши показники сайту та побажання Замовника залишити сайт тільки українською мовою, ми обрали стратегію просування – оновлення вмісту сайту, а також запуск контекстної реклами Google Adwors.

Завдання:

• Оновлення контенту на сайті;
• Запуск і оптимізація рекламної кампанії в Google Adwords.

Проаналізувавши показники сайту, історію просування, а також враховуючи побажання замовника залишити сайт тільки українською мовою, ми прийшли до висновку, що єдиний спосіб просування сайту в Інтернеті – оновлення вмісту сайту, а також запуск і настроювання контекстної реклами Google Adwors.

гончарова таб 2

 

 

 

 

 

 

 Період порівняння: 01.02.14 – 31.03.14 и 01.02.15 – 31.03.15

Контекстна реклама Google Adwords
Завдяки оптимізації рекламної кампанії в Google adwords вдалося знизити середню вартість кліку до 2 грн., що є хорошим показником для даної тематики.
• Середній CTR склав 3,7% (CTR дорівнює кількості кліків по оголошенню, розділеному на числа його показів);
• Середня вартість кліка 2,03 грн. (вартість переходу з рекламного з оголошення на сайт);
• Середня позиція в пошуковій видачі 2,8.

Оновлення контенту сайту
Основною метою оновлення контенту було підвищити довіру користувача до фахівця, а також зручне і швидке отримання необхідної інформації.
Проведені роботи:
• Оновлення змісту сторінках;
• Зміна послідовності подачі інформації;
• Зміна контактних даних (заміна мобільного номера на стаціонарний, заміна електронної адреси);
• Додавання візуальних елементів;
• Виправлення помилки.

Після проведення робіт над сайтом і оптимізації рекламної кампанії:
• був знижений показник відмов на 18% (% відвідувачів, які покидають сайт з першої ж сторінки);
• Кількість переглянутих сторінок підвищилось на 29%;
• Середня тривалість сеансу підвищилася на 50%;
• Була досягнута висока оптимізація витрат на рекламу.