Ганна Єніна - консультант - аналітик ТОВ «МедЕксперт» виступила з доповіддю «Дослідження медичного ринку. Методи і можливості».
Доповідь про важливість комунікації між пацієнтом і постачальником медичних послуг, оскільки існує асиметрія інформації, якою володіє кожен з них. Для того, щоб уникнути асиметрії і проводять дослідження медичного ринку.
Розглянуто основні методи, які використовуються для досліджень медичного ринку, з використанням прикладів з практичного досвіду компанії "МедЕксперт".
Також Ганна акцентувала на чому зосередити увагу в процесі дослідження сфери послуг: задоволеність і потреби клієнта, вибір і характеристика цільової аудиторії, прогноз і розрахунок потенціалу ринку.
У сфері обладнання: аналіз конкурентів і власної діяльності, показники динаміки імпорту, експорту, прогнози.
Витратні матеріали: в основному - вивчення конкурентів, враховуючи закритість і конфіденційність більшої частини інформації.
Висновки доповіді: дослідження передбачають і зменшують ризики, допомагають у вивченні власного клієнта, направляють стратегію розвитку.