4 листопада 2016 року в конференц-залі «Конгрес» готелю «Братислава» для обміну досвідом і практичними навичками компанія «МедЕксперт» зібрала власників, керівників, ТОП-менеджерів медичних закладів України, громадських організацій та експертів з різних країн світу.
Основна частина доповідей стосувалася особистого досвіду доповідачів, а також практичних прикладів створення та керування медичним закладом.
Відкрила конференцію вступним словом Олена Лепешина, директор компанії «МедЕксперт», наголосивши на унікальності тематики та масштабів даного заходу в Україні.
Валерій Зукін, керівник та співвласник клініки репродуктивної медицини «Надія» та пологового будинку «Лелека», розповів про зміни в процесі запуску медичних «стартапів» в Україні, які відбулися з 1992 по 2016 рр. В доповіді були озвучені основні проблеми, які були і залишаються на шляху створення медичного закладу, а також окреслені основні риси медичних «стартапів» майбутнього: оренда об’єкту замість його викупу та державно-приватне партнерство.
Доповідь Ліни Белей, директора з маркетингу пологового будинку «Лелека», відкриття якого заплановано на листопад 2016 року, була присвячена особливостям запуску бренду «Лелека» з нуля.
Директор паризької лабораторії «Drouot» Гі Кассуто поділився особистим досвідом створення і управління медичним закладом в Парижі. Доповідь експерта стосувалась необхідності формування візії, стратегії та тактики на етапах створення та реалізації проектів.
В другій секції конференції В’ячеслав Полясний, головний лікар медичної мережі «Добробут», також розказав про досвід створення і керівництва сучасним лікувально-діагностичним центром. Так, доповідач наголосив на досягненнях мережі «Добробут» у вигляді замкнутого циклу надання медичної допомоги пацієнтам: від поліклінічних послуг діагностики до хірургічних втручань та стаціонару. Крім того, В’ячеслав у своїй доповіді відповів на важливі питання, які виникають на етапі планування: якою має бути логістика закладу, яка концепція нової клініки буде оптимальною з точки зору послуг/якості/витрат тощо.
Ще одна представниця медичної мережі «Добробут» - операційний директор поліклініки для дорослих та клініки для дітей на Лівому березі Лідія Подкопаєва - зосередила увагу гостей на особливостях побудови системи сервісу в новому медичному закладі. В доповіді були озвучені основні складові та етапність сервісного обслуговування пацієнтів в ММ «Добробут», а всі тези були підкріплені цифрами та практичними прикладами.
Завершувала секцію доповідачка з Австрії – Корнелія Фіаусх - головний консультант «Joint Commission International». Корнелія розповіла про переваги міжнародної акредитації для закладів охорони здоров’я на основі прикладів і досягнень медичних центрів з усього світу, які вже отримали сертифікат JCI.
Розпочав останню секцію заходу Юрій Каганович, старший кардіолог медичного центру «Ichilov». Доповідь стосувалася логістики пацієнта з метою оптимізації операційних процесів медичного закладу. Особливістю доповіді став відеоряд, на якому Юрій Каганович провів для гостей заходу екскурсію не тільки по МЦ «Ichilov», але й по медичному комплексу «Assuta».
Доповідач з Хорватії Огнєн Багатін, директор «Poliklinika Bagatin», поділився досвідом власного шляху від сімейної практики до лідера сектору. Серед ключових складових успіху в створенні власної справи Огнєн назвав довгострокові перспективи, постійне навчання та вдосконалення, необхідність створення команди професіоналів, які знають та вміють більше за тебе.
Комерційний директор медичної лабораторії «Сінево Україна» Микола Скавронський розказав про особливості прийняття рішень при розширенні мережі «Сінево» та відповіді на які запитання необхідно при цьому шукати відповіді.
Завершував конференцію Дмитро Луфер, операційний директор медичної групи «Into-Sana». Тема Дмитра стосувалась бар’єрів, з якими не доведеться стикатися при відкритті медичного бізнесу тільки в ідеальному світі. Родзинкою виступу став мультфільм, який в іронічній формі продемонстрував поетапність отримання ліцензії та реалізації медичного стартапу в Україні.
Усі доповіді знайшли відгук серед учасників, результатом якого були цікаві запитання та жваві дискусії.
Організатор конференції:
Ексклюзивний партнер конференції:
Генеральний партнер конференції:
Інформаційний партнер конференції: