(044) 581 11 33         

(095) 286 40 58  

Фокус-групові дискусії

Фокус-групові дискусії

Найбільш популярним методом одержання якісної інформації є метод фокус-групових дискусій. Метод полягає в тому, що учасники спеціально відібраної групи з 8-12 чоловік під керівництвом модератора висловлюються у рамках сценарію. Компанія «Медексперт» провела понад 15 фокус-групових дискусій з потенційними пацієнтами різних форм медичного центру: багатопрофільний, педіатричний, онкологічний, кардіологічний та ін.

Ми пропонуємо комплексну організацію фокус-групових дискусій:

Збір вимог

Як показує наш досвід, оптимально проводити фокус-групову дискусію після проведення кабінетного дослідження та/або соціологічного опитування. У разі, якщо клієнт є експертом в досліджуваному питанні, то фокус-групова дискусія може проводитися окремо, без інших послуг.

Підготовка

Учасники дискусії повинні належати до необхідної цільової аудиторії. Ми приділяємо дуже багато уваги підготовці дискусії, так як тільки ретельно спланована дискусія може принести бажані результати.

Проведення фокус-групи

Ми знімаємо на відеокамеру проведення фокус-групи та надаємо відео клієнту. При бажанні клієнт може бути присутнім на дискусії особисто.

Аналіз результатів

Як правило, ми проводимо мінімум 2 дискусії в рамках дослідження. Відео з дискусією потім структурується і документується.

Висновки

Результатом аналізу дискусій є надання клієнту відповідей на поставлені питання.

Ми рекомендуємо проводити фокус-групові дискусії для вирішення наступних завдань:

  • Ставлення споживачів до пропонованих товарів або послуг.
  • Тестування нових товарів.
  • Розробка стратегії комунікації з потенційними споживачами.
  • Вибір концепції продукту/послуги.

Zapros ukr

 

Market ukr 1

(*обов'язкове поле для заповнення)