Автоматизовані робочі місця (АРМ) фахівців медичної установи
АРМ КЕРІВНИКА:
- доступ до будь-якої інформації, що стосується діяльності медичного закладу, в т. ч. отримання інформації про:
- запис на прийом (здійснені записи, проведені/скасовані прийоми лікарів);
- перелік, кількість, вартість наданих послуг у вибраних проміжках часу;
- наявність/відсутність дебіторської заборгованості за надані послуги;
- отримання звітності про діяльність установи (за формами керівника).
АРМ ГОЛОВНОГО ЛІКАРЯ (завідувача відділенням):
- доступ до будь-якої медичної інформації, що стосується діяльності установи, в т.ч. здобуття інформації про:
- записи на прийом (здійснені записи, проведені/відмінені прийоми лікарів);
- запис на прийом до певного лікаря;
- перелік послуг, що надаються певним лікарем;
- доступ до електронних медичних карток пацієнтів: послуги, що надаються пацієнтові; результати обстежень; хід і результати лікування;
- Отримання медичної звітності про діяльність установи (по формах головного лікаря (завідуючого відділення) і МОЗ).
АРМ Старшої медичної сестри:
- робота із складами витратних медичних матеріалів і медикаментів;
- ведення інформації (реєстрів) про передачу медичних витратних матеріалів і медикаментів у відділення установи;
- облік медикаментів.
АРМ РЕЄСТРАТОРА:
- реєстрація пацієнтів;
- запис на прийом;
- координація і управління чергою пацієнтів;
- відстежування і управління винятковими ситуаціями, пов'язаними із записом пацієнта на прийом (запобігання можливості запису на прийом в неробочий час лікаря, наявність інформації про відсутність лікаря в установі в певний період часу);
- друк талонів на прийом і реєстраційних карток пацієнтів;
- ведення списків очікування пацієнтів на запис до лікаря;
- формування розкладу роботи лікарів.
АРМ ЛІКАРЯ:
- доступ до медичної інформації пацієнта (амбулаторна карта, стаціонарна карта, результати обстежень);
- робота з медичними протоколами (прийомів, консультацій, обстежень і ін.);
- робота з довідниками (класифікатори хвороб (МКБ-10), лікарських препаратів і ін.);
- створення і використання власних багаторівневих довідників (шаблонів) для швидкого і уніфікованого введення інформації в протоколи лікарів;
- формування лікарем реєстрів відібраних пацієнтів (по довільним критеріям групування);
- зберігання і архівація медичних зображень (МРТ, КТ, УЗІ і ін.);
- миттєвий доступ до графічних і відео зображень;
- робота із зображеннями (реконструкція, введення додаткової інформації, ін.): виконання вимірів; накладення необхідних відміток на зображення (стрілки, тексти, ін.), створення 2-d і 3-d реконструкцій знімків (зображень); запис зображень на цифровий носій (диск); друк зображень.
АРМ ЛАБОРАТОРІЇ:
- реєстрація біоматеріалу з можливістю використання шаблонів груп матеріалу;
- контроль руху біоматеріалу (заміна, розливи, відправка);
- реєстрація результатів досліджень в МІС;
- можливість автоматичного перенесення результатів дослідження по лабораторних аналізаторів в МІС (підлягає оплаті, за додатковою угодою);
- накопичення інформації про результати досліджень (формування бази даних результатів);
- відстежування зміни показників досліджень в динаміці;
- відображення результатів лабораторних досліджень в Електронній медичній картці пацієнта;
- облік контрольних матеріалів;
- збір і зберігання результатів контрольних вимірів;
- побудова контрольних карт параметрів;
- проведення внутрішньо-лабораторного контролю по різних параметрах карти: атестовані значення; засновницька серія; контрольна серія;
- формування і реєстрація супровідної документації для сторонніх лабораторій;
- ведення автоматизованих лабораторних журналів;
- формування і друк результатів лабораторних досліджень по формах МОЗ.
АРМ КАДРОВОЇ СЛУЖБИ:
- ведення штатного розкладу медичної установи;
- формування і ведення реєстру співробітників;
- інформація про наявність/відсутність вакансій в медичній установі.
АРМ КАСИРА:
- автоматизоване ведення касових операцій:
- відкриття/закриття каси з внесенням поточних залишків;
- ведення касових операцій: прийом і видача грошових коштів
- перегляд операцій витрат, або здобуття грошових коштів
- формування звітів по касових операціях.
АРМ ЕКОНОМІЧНОЇ СЛУЖБИ:
- ведення реєстру устаткування;
- привласнення інвентаризаційного номера (номер генерується автоматично, що виключає вірогідність помилки);
- автоматизоване ведення послуг, прейскурантів, системи знижок;
- ведення взаємин з юридичними особами (страховими, контрактними замовниками, відомствами і ін.);
- формування звітності про діяльність установи
АРМ СТАТИСТИЧНОГО ВІДДІЛУ:
- формування статистичної звітності про діяльність установи;
- формування звітності медичної установи по формах МОЗ.