(044) 581 11 33         

(095) 286 40 58  

Автоматизовані робочі місця (АРМ) фахівців медичної установи

АРМ КЕРІВНИКА:

  • доступ до будь-якої інформації, що стосується діяльності медичного закладу, в т. ч. отримання інформації про:
  •                  запис на прийом (здійснені записи, проведені/скасовані прийоми лікарів);
  •                  перелік, кількість, вартість наданих послуг у вибраних проміжках часу;
  •                  наявність/відсутність дебіторської заборгованості за надані послуги;
  • отримання звітності про діяльність установи (за формами керівника).

 

АРМ ГОЛОВНОГО ЛІКАРЯ (завідувача відділенням):

  • доступ до будь-якої медичної інформації, що стосується діяльності установи, в т.ч. здобуття інформації про:
  •                записи на прийом (здійснені записи, проведені/відмінені прийоми лікарів);
  •                запис на прийом до певного лікаря;
  •                перелік послуг, що надаються певним лікарем;
  •                доступ до електронних медичних карток пацієнтів: послуги, що надаються пацієнтові; результати обстежень; хід і результати лікування;
  • Отримання медичної звітності про діяльність установи (по формах головного лікаря (завідуючого відділення) і МОЗ).

 

АРМ Старшої медичної сестри:

  • робота із складами витратних медичних матеріалів і медикаментів;
  • ведення інформації (реєстрів) про передачу медичних витратних матеріалів і медикаментів у відділення установи;
  • облік медикаментів.

 

АРМ РЕЄСТРАТОРА:

  • реєстрація пацієнтів;
  • запис на прийом;
  • координація і управління чергою пацієнтів;
  • відстежування і управління винятковими ситуаціями, пов'язаними із записом пацієнта на прийом (запобігання можливості запису на прийом в  неробочий час лікаря, наявність інформації про відсутність лікаря в установі в певний період часу);
  • друк талонів на прийом і реєстраційних карток пацієнтів;
  • ведення списків очікування пацієнтів на запис до лікаря;
  • формування розкладу роботи лікарів.

 

АРМ ЛІКАРЯ:

  • доступ до медичної інформації пацієнта (амбулаторна карта, стаціонарна карта, результати обстежень);
  • робота з медичними протоколами (прийомів, консультацій, обстежень і ін.);
  • робота з довідниками (класифікатори хвороб (МКБ-10), лікарських препаратів і ін.);
  • створення і використання власних багаторівневих довідників (шаблонів) для швидкого і уніфікованого введення інформації в протоколи лікарів;
  • формування лікарем реєстрів відібраних пацієнтів (по довільним критеріям групування);
  • зберігання і архівація медичних зображень (МРТ, КТ, УЗІ і ін.);
  • миттєвий доступ до графічних і відео зображень;
  • робота із зображеннями (реконструкція, введення додаткової інформації, ін.): виконання вимірів; накладення необхідних відміток на зображення (стрілки, тексти, ін.), створення 2-d і 3-d реконструкцій знімків (зображень); запис зображень на цифровий носій (диск); друк зображень.

 

АРМ ЛАБОРАТОРІЇ:

  • реєстрація біоматеріалу з можливістю використання шаблонів груп матеріалу;
  • контроль руху біоматеріалу (заміна, розливи, відправка);
  • реєстрація результатів досліджень в МІС;
  • можливість автоматичного перенесення результатів дослідження по лабораторних аналізаторів в МІС (підлягає оплаті, за додатковою угодою);
  • накопичення інформації про результати досліджень (формування бази даних результатів);
  • відстежування зміни показників досліджень в динаміці;
  • відображення результатів лабораторних досліджень в Електронній медичній картці пацієнта;
  • облік контрольних матеріалів;
  • збір і зберігання результатів контрольних вимірів;
  • побудова контрольних карт параметрів;
  • проведення внутрішньо-лабораторного контролю по різних параметрах карти: атестовані значення; засновницька серія; контрольна серія;
  • формування і реєстрація супровідної документації для сторонніх лабораторій;
  • ведення автоматизованих лабораторних журналів;
  • формування і друк результатів лабораторних досліджень по формах МОЗ.

 

АРМ КАДРОВОЇ СЛУЖБИ:

  • ведення штатного розкладу медичної установи;
  • формування і ведення реєстру співробітників;
  • інформація про наявність/відсутність вакансій в медичній установі.

 

АРМ КАСИРА:

  • автоматизоване ведення касових операцій:
  • відкриття/закриття каси з внесенням поточних залишків;
  • ведення касових операцій: прийом і видача грошових коштів
  • перегляд операцій витрат, або здобуття грошових коштів
  • формування звітів по касових операціях.

 

АРМ ЕКОНОМІЧНОЇ СЛУЖБИ:

  • ведення реєстру устаткування;
  • привласнення інвентаризаційного номера (номер генерується автоматично, що виключає вірогідність помилки);
  • автоматизоване ведення послуг, прейскурантів, системи знижок;
  • ведення взаємин з юридичними особами (страховими, контрактними замовниками, відомствами і ін.);
  • формування звітності про діяльність установи  

 

АРМ СТАТИСТИЧНОГО ВІДДІЛУ:

  •  формування статистичної звітності про діяльність установи;
  • формування звітності медичної установи по формах МОЗ.
(*обов'язкове поле для заповнення)