Кабінетне дослідження - це обробка наявної інформації та інформації, зібраної раніше. З нашого досвіду, проведення кабінетного дослідження є ефективним першим етапом, так як дозволяє з відносно невеликими витратами дізнатися багато інформації.
При проведенні кабінетного дослідження можливе використання різних джерел:
Офіційна статистика
У нас є доступ до офіційної статистики Державного Комітету Статистики та всіх обласних комітетів, статистикою Міністерства охорони Здоров'я, митної статистики щодо імпорту/експорту товарів та іншої статистики. Ми завжди перевіряємо отриману офіційну статистику на адекватність і детально її аналізуємо.
Результати досліджень інших компаній
За багаторічний досвід роботи ми накопичили в своїй базі результати багатьох досліджень українських і зарубіжних компаній.
Наші попередні соціологічні опитування
Ми провели безліч соціологічних опитувань населення, щоб отримати відповіді на цікаві для нас питання. Результати вже проведених соціологічних опитувань можуть бути використані в кабінетному дослідженні.
Як правило, кабінетне дослідження дозволяє отримати наступну інформацію:
- Структура ринку.
- Обсяги ринку.
- Поточна ринкова ситуація та основні тенденції.
- Інформація про основних конкурентів.
- Цінові пропозиції.
- Способи просування послуг або товарів.
- Оцінка потенційного попиту.
Якісно проведений кабінетне дослідження дозволяє нам оптимально провести наступні етапи дослідження, а в деяких випадках кабінетне дослідження може повністю задовольнити потреби клієнта.