(044) 581 11 33         

(095) 286 40 58  

Кожен керівник клініки хоче знати задоволеність своїх пацієнтів лікарями медичного закладу, якістю надаваних послуг або сервісу. Для цього використовується опитування пацієнтів методом інтерв'ювання або проводиться анкетування. У даній статті мова піде про способи анкетування, їх переваги та недоліки.
На сьогоднішній день існує дві форми анкетування: аналогова (паперовий варіант) та електронна (заповнення форми здійснюється на комп'ютері, планшеті, смартфоні).

Кожен керівник клініки хоче знати задоволеність своїх пацієнтів лікарями медичного закладу, якістю надаваних послуг або сервісу. Для цього використовується опитування пацієнтів методом інтерв'ювання або проводиться анкетування. У даній статті мова піде про способи анкетування, їх переваги та недоліки.
На сьогоднішній день існує дві форми анкетування: аналогова (паперовий варіант) та електронна (заповнення форми здійснюється на комп'ютері, планшеті, смартфоні).
Аналогова форма анкетування надає нам кілька способів проведення:

• Публікація анкет у газетах.
Спосіб до якого на сьогоднішній день вдаються дуже рідко, зважаючи на його мало ефективності.
• Розсилка паперових анкет за місцем проживання або роботи.
Це дуже трудомісткий спосіб, який характеризується високим ступенем не повернення анкет, які були розіслані.
• Використання паперових анкет, безпосередньо в клініці.
Це найбільш ефективний з аналогових способів проведення опитування, основним недоліком якого на сьогоднішній день є відсутність інноваційних методик.

Електронна форма анкетування може бути представлена:

• Розсилкою по електронній пошті, де пропонується пройти анкетування, заповнивши вкладену форму, або клікнувши на посилання ресурсу, де вона розташована. Такий спосіб, як і більшість аналогових, вважається малоефективним. За статистикою, лише 20-30% таких листів відкривається. Ще менший відсоток становить кількість анкет, які повернуться заповненими.
• Публікація в Інтернеті на веб-ресурсах.
Даний спосіб анкетування ідентичний тому, що був описаний вище, з тією лише різницею, що в ньому не нав'язується заповнення анкети. Як у першому, так і в другому способі, ефективність заповнення може бути збільшена шляхом різного заохочення за заповнену анкету. Наприклад, відкритий доступ до певних ресурсів, які без проходження анкетування закриті.
• Проведення анкетування з застосуванням touch-терміналів (моноблоків, планшетів) або інфо-кіосків. Цей спосіб не поступається всім попереднім ефективності, а часто і виходить на перше місце, за рахунок того, що сам приваблює людей своєю інноваційністю, а також сприятливо впливає на імідж медичного закладу в цілому. Єдине, що необхідно мати для проведення даного способу анкетування, крім апаратного забезпечення (комп'ютер, моноблок, планшет), - це програмне забезпечення для його проведення.

Все необхідне для проведення анкетування з застосуванням touch-терміналів або інфо-кіоски, є в нашому програмному продукті QClick.
Підводячи підсумки, хочеться сказати, що купуючи програмний комплекс QClick, Ви отримуєте систему, яка створить Вашій клініці імідж інноваційної, дасть можливість швидко змінювати різні анкети і їх дизайн, одержувати різні звіти і будувати графіки.

У будь-якому випадку, перед проведенням анкетування задумайтеся, який результат хочете отримати, як часто будете проводити анкетування, як швидко Вам потрібен результат і подивіться, чи може в цьому випадку вам допомогти програмний комплекс QClick.

 Віталій Куц

(*обов'язкове поле для заповнення)