(044) 581 11 33         

(095) 286 40 58  

Оскільки одним з напрямів нашої компанії є проведення досліджень медичного ринку України, ми часто обговорюємо всередині колективу особливо цікаві для нас висновки в наших дослідженнях. Остання розмова якось зав'язалася навколо теми онкологічних захворювань. Обговорювали відомий всім факт винятково високого рівня онкологічної захворюваності в Україні.

Найбільше ми говорили про те, що часто лікування таких захворювань є неефективним або запізнілими через пізнє звернення пацієнтів до лікаря, про те, що наші люди не мають звички діагностуватися з профілактичною метою і т.д. і т.п. Говорили також про те, що основна причина - відсутність бажання почути можливі негативні результати обстеження. Ми просто боїмося почути, що з нашим здоров'ям щось не в порядку.

Загалом, ми поговорили-поговорили і все... Як це зазвичай і відбувається. Ми такі ж люди.

На наступний день в процесі пошуку інформації в Інтернеті я звернула увагу на цікавий рекламний блок. Даний рекламний блок не рекламував конкретно медичний заклад, а мав за мету привернути увагу до процесу - здати аналізи, причому в оригінальній формі*.

baner labБанер виявився ефективним, оскільки з його допомогою я потрапила на веб-сайт однієї з київських лабораторій. Хочу сказати, що подібне бажання у мене виникає не часто. Сайт лабораторії виявився досить простим і зручним у користуванні для пошуку необхідної інформації. Сталося так, що вивчаючи інформацію на сайті я дивним чином зупинила погляд на позиції прейскуранта «Пакет онко-маркерів». Колись я чула, що випадковості це, насправді, закономірності.

Загалом, наявність можливості викликати медичну сестру в офіс для забору крові і хороше враження від бесіди із співробітницею call-центру, якої я зателефонувала дізнатися, як потрібно готуватися до здачі крові для даного пакету, остаточно призвело до того, що вчора ми колективно здали кров на обстеження. Переживання з приводу самого процесу обстеження, пов'язаного з такою страшною темою, покращилися і особистістю медичної сестри, що робила забір крові. А результати дослідження ми отримали в зрозумілій, навіть для пацієнта, друкованій формі. Слава Богу, результати обстеження виявилися добрими у всіх.

У медицині особливо важливо, щоб за красивою рекламою не приховувалося погане якість. Сфера медицини зараз і так страждає від недовіри з боку пацієнтів.

Звичайно, оцінка якості роботи лабораторії в даному випадку, дуже суб'єктивна, але для пацієнтів саме їх суб'єктивна оцінка і є головною.

Прошу не вважати дану статтю рекламою, але для повноти інформації вважаю за потрібне вказати адресу порталу, на якому був розміщений банер і назва лабораторії.

Портал - http://medinfo.ua
Лабораторія - Synevo

З Повагою,
Олена Лепешина

виконавчий директор компанії «МедЕксперт»

(*обов'язкове поле для заповнення)