(044) 581 11 33         

(095) 286 40 58  

Медичний заклад

Коли людина приходить до лікаря (і перетворюється на «пацієнта») часто відбуваються якісь метаморфози і навіть впевнені в собі люди стають досить скутими. Пацієнт, в більшості випадків, відчуває невпевненість та хвилювання. Мені здається, що хвилювання присутнє в кожній особі, яка заходить до медичного закладу. Ми всі боїмося відвідувати лікарів і як пацієнти і як супроводжуючі, бо кожного разу є страх почути невтішний діагноз. Особливо це відноситься до українського пацієнта, оскільки в нашій країні абсолютно відсутня культура профілактичних відвідувань лікарів. А звертаємося ми за медичною допомогою, зазвичай, коли «припекло».

На сьогоднішній день статистичних даних, що дозволяють оцінити кількість іноземних пацієнтів, які проходять лікування в Україні, немає. Кожна клініка або агентство, які працюють на ринку в'їзного медичного туризму, ведуть статистику, але поки ця інформація так і залишається внутрішньою.

22 червня 2011 р. в рамках заходу «HR зустрічі при Школі охорони здоровя» обговорювалася тема підбору персоналу в медичний заклад. Особливої цінності та цікавості зустрічі надало те, що доповідачем був Денис Татаркін, виконавчий директор одного із приватних київських медичних закладів (клініка «Медіком»), який особисто приймає участь в процесі підбору персоналу.

Оскільки одним з напрямів нашої компанії є проведення досліджень медичного ринку України, ми часто обговорюємо всередині колективу особливо цікаві для нас висновки в наших дослідженнях. Остання розмова якось зав'язалася навколо теми онкологічних захворювань. Обговорювали відомий всім факт винятково високого рівня онкологічної захворюваності в Україні.

калькуляцияРозрахунок собівартості медичних послуг — ефективний інструмент для прийняття управлінських рішень у процесі діяльності закладу охорони здоров’я. Результати розрахунку не лише інформують про склад і вартість матеріальних витрат на певну послугу, а й дають відповідь на важливі запитання щодо економічної ефективності медичних програм, ціноутворення, управління складом, бюджетування

18 жовтня 2011 року у м. Києві пройшов семінар на тему «Правове регулювання допоміжних репродуктивних технологій» організований юридичною компанією «Бабич та Партнери». Провела семінар Олена Бабич, адвокат, керуючий партнер ЮК «Бабич та Партнери», провідний спеціаліст у сфері медичного права.

Вівторок, 12 лютого 2013 00:00

Теорія обмежень в медицині

Автор

Що таке Теорія обмежень


Теорія обмежень (Theory of Constraints - TOC) - є новою управлінською філософією, сформульованою на початку 80-х років минулого століття, що підказує, як підвищити ефективність роботи організації майже без додаткових інвестицій і без розширення штату співробітників. Сформулював її ізраїльський фізик Еліяху Голдратт (Eliyahu Goldratt).

Бізнес-план - документ, що надає інформацію щодо виробничих і фінансових цілей компанії протягом певного періоду, а також запланованих діях досягнення поставлених перед компанією завдань.

Природна конкуренція в медичній галузі України, повільно, але впевнено набирає обертів, сьогодні працює на користь як медичних закладів, так і пацієнтів.

Тим, хто задумався про відкриття приватного медичного центру варто вирішити для себе декілька ключових питань. Питання перше - визначити для себе основну мету створення клініки, оскільки різні цілі вимагають різних шляхів їх досягнення.

Ціна та якість медичних послуг є обличчям медичного закладу. Розроблення цінової політики є кроком до ефективного ціноутворення. В статті обговоримо основні моменти, на які варто звернути увагу при встановленні ціни на медичні послуги конкретного медичного закладу, для того, щоб ціна послуг була помічником медичного закладу в процесі досягнення його стратегічних цілей.

Декілька слів про ринок медичних послуг, так званої категорії "VIP".
На початку пропоную визначитися з тим, що послуги, що відносяться до "VIP" - це медичні послуги високої цінової категорії.
Отже, VIP-послуги в Україні я б розділила на наступні основні групи:

Для журнала PRO менеджмент в охороні здоров'я www.promagazine.com.ua

Медичне обслуговування пацієнта розпочинається не з моменту його відвідуванняним медичного закладу, а з того моменту, коли пацієнт готовий до запису на первинний прийом лікаря. Готовність відвідати конкретний медичний заклад формується не лише через потребу в медичній послузі, але і готовності (або здатності) її оплати. Це підводить нас до думки, що ціна на медичні послуги є важливим інструментом для маркетингу і залучення клієнтів. Правильна цінова політика викликає довіру і полегшує прийняття пацієнтами рішення на користь клініки.

Розглядаючи питання пацієнт-орієнтованості (ця тема є дуже цікавою для мене) я звернула увагу на те, що в зарубіжній літературі значну увагу в процесі досягнення якісно високого рівня задоволеності пацієнтів, як частини орієнтованості на потреби пацієнта, є інформаційні технології в медицині. Звичайно, тема медичної інформаційної системи не є новою для мене, оскільки я працюю в компанії, що має підрозділ впровадження такого програмного забезпечення. Але наш досвід спілкування із медичними закладами вказує на те, що задоволеність пацієнтів та інформаційні технології пов’язуються не так часто, як того заслуговує цей зв’язок.

best-price-1Тема ціноутворення було, є та, напевне, завжди залишатиметься однією з найактуальніших у секторі приватної медицини. Основна причина актуальності в тому, що в більшості випадків, ціни на медичні послуги встановлюються виходячи з можливостей цільової аудиторії і орієнтуючись на основних конкурентів

У 1974 році термін «staff burn-out» (вигорання працівників) ввів американський психіатр Герберт Фрейденберг. У 1976 році був введений термін «емоційне вигорання» американською дослідницею Христиною Маслач. Замість терміна «staff burn-out» вона стала використовувати поняття «вигорання» (припинення горіння). За словами Маслач, емоційне вигорання, яке є причиною професійного вигорання - це розплата за співчуття.

(*обов'язкове поле для заповнення)