Можливості системи Centrak
Система управління активами
За допомогою спеціальних детекторів, система дозволяє в режимі реального часу визначати місцезнаходження будь-яких активів медичного закладу. Детектор можна прикріпити до будь-якого пересувного обладнання і з будь-якого комп’ютера, підключеного до мережі Інтернет, контролювати місцезнаходження системи. При цьому система управління активами дозволяє виконувати специфічні задачі. Одна з них – спрацювання сигналізації, коли детектор потрапляє в «заборонену зону». Інша – можливість синхронізації зі сторонніми системами. Наприклад, часто систему «Centrak» синхронізують із складською системою.
Автоматизація системи виклику персоналу
Дана функція системи є досить обмеженою для використання в Україні, оскільки комплексні системи виклику персоналу майже ніколи не використовуються в медичних закладах. Проте в тих закладах, де вони встановлені, система «Centrak» дає можливість ще більше автоматизувати операційні процеси, які стосуються виклику персоналу. Можливі такі додаткові налаштування:
- Визначення найближчої медсестри до палати, з якої надійшов виклик;
- Документація часу реакції на виклик (деякі системи виклику персоналу це не роблять;
- Встановлення додаткових сповіщень про виклик;
- Автоматична фіксація реакції на виклик (без натискання медсестрою або лікарем на кнопку при вході в палату, щоб зафіксувати реакцію на виклик.
Визначення місцезнаходження персоналу та пацієнтів
У системі передбачено декілька типів датчиків для пацієнтів та персоналу медичного закладу. Залежно від цілей та задач, система може бути налаштована для виконання низки задач:
- Визначення місця знаходження пацієнта. Особливо дана опція є актуальною для деяких напрямів: педіатричний, геріатричний, психіатричний;
- Налаштування системи сповіщення при потраплянні пацієнта у «заборонену зону»;
- Виклик допомоги при нападі пацієнта на персонал;
- Система сповіщення при падінні пацієнтів або персоналу.
Система кліматичного контролю
Спеціальні датчики дозволяють контролювати температуру, вологість повітря та тиск в приміщеннях та холодильних камерах. У випадку порушення кліматичних умов налаштовується необхідне сповіщення. Дана система, окрім комфорту для пацієнтів, забезпечує серйозну можливість економії. Нерідко в медичних закладах є дорогоцінні активи, які мають зберігатися за певних кліматичних умов. Порушення цих умов веде до їхнього псування та значних втрат.
Контроль гігієни персоналу
Для контролю за гігієною персоналу в дозатор з рідким милом вмонтовуються спеціальні датчики. Ці датчики взаємодіють з браслетами або картками персоналу та фіксують факт миття рук. Налаштування датчиків дозволяє фіксувати або факт піднесення рук, або факт натискання на кнопку, або обидва факти. Таким чином, керівництво лікарні отримує унікальну можливість контролювати частоту миття рук кожного співробітника. Причому, залежно від цілей і задач медичного закладу, система може бути синхронізована з іншими системами. Наприклад, є можливість синхронізувати контроль гігієни персоналу з медичною інформаційною системою і контролювати факт миття рук лікаря та/або медсестри перед кожним прийомом пацієнта.