(044) 581 11 33         

(095) 286 40 58  

Ціна та якість медичних послуг є обличчям медичного закладу. Розроблення цінової політики є кроком до ефективного ціноутворення. В статті обговоримо основні моменти, на які варто звернути увагу при встановленні ціни на медичні послуги конкретного медичного закладу, для того, щоб ціна послуг була помічником медичного закладу в процесі досягнення його стратегічних цілей.

Декілька слів про ринок медичних послуг, так званої категорії "VIP".
На початку пропоную визначитися з тим, що послуги, що відносяться до "VIP" - це медичні послуги високої цінової категорії.
Отже, VIP-послуги в Україні я б розділила на наступні основні групи:

Для журнала PRO менеджмент в охороні здоров'я www.promagazine.com.ua

Медичне обслуговування пацієнта розпочинається не з моменту його відвідуванняним медичного закладу, а з того моменту, коли пацієнт готовий до запису на первинний прийом лікаря. Готовність відвідати конкретний медичний заклад формується не лише через потребу в медичній послузі, але і готовності (або здатності) її оплати. Це підводить нас до думки, що ціна на медичні послуги є важливим інструментом для маркетингу і залучення клієнтів. Правильна цінова політика викликає довіру і полегшує прийняття пацієнтами рішення на користь клініки.

Розглядаючи питання пацієнт-орієнтованості (ця тема є дуже цікавою для мене) я звернула увагу на те, що в зарубіжній літературі значну увагу в процесі досягнення якісно високого рівня задоволеності пацієнтів, як частини орієнтованості на потреби пацієнта, є інформаційні технології в медицині. Звичайно, тема медичної інформаційної системи не є новою для мене, оскільки я працюю в компанії, що має підрозділ впровадження такого програмного забезпечення. Але наш досвід спілкування із медичними закладами вказує на те, що задоволеність пацієнтів та інформаційні технології пов’язуються не так часто, як того заслуговує цей зв’язок.

best-price-1Тема ціноутворення було, є та, напевне, завжди залишатиметься однією з найактуальніших у секторі приватної медицини. Основна причина актуальності в тому, що в більшості випадків, ціни на медичні послуги встановлюються виходячи з можливостей цільової аудиторії і орієнтуючись на основних конкурентів

У 1974 році термін «staff burn-out» (вигорання працівників) ввів американський психіатр Герберт Фрейденберг. У 1976 році був введений термін «емоційне вигорання» американською дослідницею Христиною Маслач. Замість терміна «staff burn-out» вона стала використовувати поняття «вигорання» (припинення горіння). За словами Маслач, емоційне вигорання, яке є причиною професійного вигорання - це розплата за співчуття.

Визначення якості ультразвукового дослідження у приватних клініках Києва через бачення користувачів форумів.
В наш час Інтернет посів значне місце в житті суспільства. Коли виникає потреба в інформації, сучасна людина насамперед шукає її в Інтернет-мережі. Клієнти приватних клінік ймовірно мають доступ до Інтернету. Отже, доцільно буде проаналізувати відгуки на інтернет-форумах задоволеності послугами УЗД в приватних клініках.

Субота, 21 серпня 2010 00:00

Теорія обмежень в медицині

Автор

Теорія обмежень, сформульована на початку 80-х років минулого століття, підказує, як підвищити ефективність роботи організації майже без додаткових інвестицій і без розширення штату працівників. Головне — правильно вибрати точки докладання зусиль. Розглянемо базові принципи теорії обмежень, а також приклади основних обмежень, що можуть існувати у закладах охорони здоров’я

Поняття управління хворобою (disease management) дуже часто можна зустріти у західних публікаціях, де розглядаються інноваційні підходи в управлінні системою охорони здоров'я. Проте не існує єдиного визначення цього поняття, яке б дало можливість чітко зрозуміти, що це за підхід і як його застосовувати. Тому, ми в даній статті розглянемо найбільш цікаві з нашої точки зору, і поширені підходи до застосування управління хворобою і постараємося відповісти на питання: чи є місце цього підходу в Україні?

Здібності персоналу характеризують те, що працівник може зробити, а мотивація  визначає те, що працівник робить. Отже правильно побудована мотивація персоналу є невід’ємним інгредієнтом успіху будь-якої організації. Не секрет, що умотивовані працівники більш продуктивні і незамінні під час швидких змін. Лікарі, медсестри, лаборанти, санітарки, управлінський персонал - всі вони разом і кожен окремо впливають на успіх медичного закладу. А те яким стане медичний заклад в майбутньому залежить від сьогоднішніх рішень та дій. Тут важливим стає питання мотивації персоналу в контексті забезпечення досягнення цілей компанії. Ми не будемо зупинятись на конкретній теорії мотивації , адже це означало б відкинути переваги інших і погодитись з недоліками однієї. Ці теорії досить ґрунтовно викладені в Інтернеті ( див. посилання у кінці статті). Ми розглянемо, яким чином потрібно підходити до питання мотивації персоналу.

Контент-аналіз форумів – один з методів вивчення потреб пацієнтів

Ідентифікація потреб клієнта  – є першим процесом, з якого варто починати створення компанії, в тому числі медичного закладу. Визначення потреб повинно передувати створенню продукту, тобто перед тим, як створити концепцію Вашого медичного закладу, варто зрозуміти чого хочуть Ваші потенційні майбутні клієнти (пацієнти). 

Вівторок, 21 квітня 2009 00:00

Навіщо платити більше?

Автор

Приватні багатопрофільні клініки хочуть мати все своє:  свою лабораторію,  свій МРТ, КТ і інші діагностичні навороти, деякі  - свій вертоліт :). Чи задумуються творці клінік про те, як вони будуть окуповувати своє чадо? А також про те, яких благ вони позбавляються, адже зажди є альтернативні витрати. 

Що робить привабливим ринок медичних послуг для мережевих госпітальних об'єднань? Це можливість укладати договори з державою і мати прогнозовано великий обсяг продажів!

Одного разу я запитала директора однієї невеликої приватної клініки: «Для чого існує Ваша клініка?» І почула у відповідь: «самореалізація лікаря… На сучасному рівні кваліфікована медична допомога, спеціалізована клініка з новими технологіями, замовленими життям». Все, що було після «самореалізація лікаря» я тоді не почула, лише записала. Тоді, відверто кажучи, мене ця фраза вразила, я її зовсім не очікувала. Очікувала щось на зразок «лікувати пацієнтів»…. Зізнаюся, у душі було відчуття засудження…. що це за клініка, створена щоб реалізувати свої амбіції…

Сьогодні я чую багато розмов про те, що одним з «вузьких» місць створення медичного закладу є відсутність кваліфікованих кадрів, що  начебто всі кваліфіковані вже працюють на «гарячих точках» в державних закладах і вони не вмотивовані працювати за скромну заробітну плату в приватному медичному центрі. Чи все так однозначно?

В цій статті я би хотіла навести декілька цифр про ситуацію, що склалась сьогодні,  далі висловити деякі думки з приводу того, які зміни варто очікувати в секторі охорони здоров’я, а завершити статтю порадою про те, чим можна зайнятись в ці нелегкі часи.

Середа, 21 травня 2008 00:00

Незручне положення

Автор

Як відомо, людина може пристосуватись до будь-яких умов. Так і пацієнти української системи охорони здоров’я долають труднощі які їм пропонує Конституція України у вигляді безкоштовної і гарантованої медичної допомоги і пов’язаних з цим наслідків. Пацієнти намагаються вирівняти дисбаланс, який склався за радянських часів. Вони самі шукають лікаря, який їм подобається, самі сплачують суму, яка на їх думку є адекватною наданим медичним послугам, сподіваючись збільшити свої шанси на отримання якісної допомоги.

Впроваджуючи медичну інформаційну систему, керівництво клініки може зіткнутись з низкою проблем, які доцільно поділити на дві категорії.  Перша -  це складнощі технічного характеру, друга – проблеми, що пов’язані з персоналом клініки.

Компанія «МедЕксперт» є дистриб’ютором програмного забезпечення «Myrian» в Україні, розробником якого є французька компанія «Intrasence» - провідний виробник програмного забезпечення для обробки та діагностики зображень, отриманих в результаті медичних досліджень.

«Myrian» - це робоча станція для КТ та МРТ.

Кожен керівник клініки хоче знати задоволеність своїх пацієнтів лікарями медичного закладу, якістю надаваних послуг або сервісу. Для цього використовується опитування пацієнтів методом інтерв'ювання або проводиться анкетування. У даній статті мова піде про способи анкетування, їх переваги та недоліки.
На сьогоднішній день існує дві форми анкетування: аналогова (паперовий варіант) та електронна (заповнення форми здійснюється на комп'ютері, планшеті, смартфоні).

Кожен керівник клініки рано чи пізно стикається з проблемою ведення документообігу у себе в установі. Як правило, всі починають з паперових форм ведення документообігу,
з бланків, або протоколів віддрукованих на ксероксі, або в кращому випадку в поліграфії, а ще більш крайньому випадку, розроблених в офісних додатках і роздрукованих на принтері.

 Більшість медичних центрів (можна сказати - всі) вимагають ведення статистики про кількість виконаних процедур, фінансів і "науки". Значимість кожного звіту для різних медичних установ різна. Наприклад, для приватних центрів більш важлива інформація фінансового блоку, а для різних державних і наукових центрів - наукова статистика. У нашій статті ми розглянемо обидва випадки і побачимо чим вони відрізняються.

Впровадження медичної інформаційної системи в медичному центрі має певну мету - покращення організації діяльності установи і, як результат, більш ефективне обслуговування пацієнтів: надання якісної медичної допомоги.

Спілкуючись з керівниками медичних центрів, які використовують у своїх клініках яку-небудь з медичних інформаційних систем, представлених на ринку або розроблених всередині компанії, я звернула увагу, що рідкісні медичні установи використовують МІС повною мірою, особливо в частині, що стосується безпосередньо пацієнта, і це має не дуже приємні наслідки як для пацієнта, так і для клініки.

Сьогодні вже не викликає сумнівів те, що всі українські медичні заклади (державні та приватні) буде автоматизовано. Питання лише в тому, наскільки швидко відбудеться реформа. Стаття розкриває переваги впровадження програмного забезпечення та адресована керівникам, які ще не використовують інформаційну систему для оперативного (поточного) управління медичним закладом та прийняття рішень стратегічного характеру

В.Авраменко,  А.Куркевич,
Науково-практичний медичний центр дитячої кардіології та кардіохірургії
МОЗ України, Київ, Україна
В.Базиленко
ТОВ „МедЕксперт”, консалтингові послуги для медичних закладів,  Київ, Україна

Створення договорів з допомогою системи «ЕМСІМЕД»

Дуже часто при наданні послуг медичним центром виникає необхідність в договорі про надання медичних послуг. Зі створенням подібних договорів зустрічаються майже всі медичні центри в ході своєї повсякденної роботи. Зазвичай потрібно витратити деякий час для його заповнення. Перенесення паспортної частини пацієнта, інших даних хоч і не складна, але вимагає коректності внесення.

«Призначення лікарів»

Призначення лікарів є невід’ємною частиною процесів, які відбуваються в медичному закладі. За допомогою цієї функції, лікар може робити різні типи призначень на:

За допомогою SMS-розсилки Ви можете здійснювати:

  •         Нагадування-попередження пацієнту чи лікарю про майбутній прийом,
  •         Надсилання повідомлень про готові результати досліджень,
  •         Масову розсилку про нові послуги або акції.
Середа, 02 листопада 2011 00:00

Чому ми рекомендуємо Myrian?

Автор

Чому ми рекомендуємо Myrian?

Так, що ж приховано за таким незрозумілим на перший погляд назвою, як Myrian?

Ми відповімо, що Myrian - це мультимодальна станція обробки зображень, для створення 3D - реконструкцій і волюметрії.

"Создание экранных форм" в медицинской информационной системе "ЭМСИМЕД"

Каждый день врач сталкивается с такой неотъемлемой частью его работы, как создание протокола консультации, процедуры и т.д.  В протокол врач вносит соответствующие данные осмотра (анамнез болезни, диагноз, рекомендации и другое). Создают протоколы и врачи, работающие с МИС («Медицинская Информационная система») и врачи, имеющие готовые бланки с подготовленными полями для внесения данных. В системе МИС «ЭМСИМЕД» под протоколом понимается: экранная и печатная формы.

Сторінка 2 з 2
(*обов'язкове поле для заповнення)