Визначення задоволеності пацієнта є важливим пунктом для медичного центру, так як своєчасне виявлення слабких сторін захищає медичний центр від втрат у майбутньому.
При необхідності вимірювання задоволеності пацієнтів компанія «МедЕксперт» пропонує підібрати інструменти для дослідження в індивідуальному порядку. Серед можливих інструментів:
Глибинні інтерв'ю з пацієнтами
Пацієнт медичного закладу - найкраще джерело інформації про рівень обслуговування. Наші консультанти мають досвід проведення глибинних інтерв'ю, в ході яких від пацієнта можна отримати всю необхідну інформацію. Як правило проведення інтерв'ю вимагає 1-2 тижні роботи ретельної підготовки до бесід і близько 1 години на кожне інтерв'ю.
За результатами бесід з пацієнтами менеджмент медичної установи може отримати інформацію, яку неможливо отримати іншими способами.
Експрес-опитування пацієнтів
Проведення глибинних інтерв'ю з пацієнтами дозволяє сформувати деякі гіпотези щодо задоволеності пацієнтів. Перевірка цих гіпотез стає можливою при проведенні експрес-опитувань пацієнтів. В залежності від поставлених цілей і завдань, проведення опитувань може проводитися або з допомогою інтерв'юєрів, або з допомогою анкет для відвідувачів.
Автоматизоване регулярне опитування пацієнтів
Ми пропонуємо організацію анкетування в медичних закладах із застосуванням touch-терміналів (моноблоків, планшетів). Цей спосіб анкетування часто приваблює пацієнтів своєю інноваційністю та сприятливо впливає на імідж медичного закладу в цілому. Медичний заклад отримує можливість на регулярній основі відстежувати результати анкетування пацієнтів.
Глибинні інтерв'ю персоналу
Точніше визначити ставлення пацієнтів до медичного центру можливо при проведенні глибинних інтерв'ю з персоналом центру. При спілкуванні з зовнішніми консультантами, як правило, персонал набагато більш відкритий до спілкування, ніж при спілкуванні з менеджментом.