(044) 581 11 33         

(095) 286 40 58  

Конференція "Управління прибутковістю приватних медичних центрів"

33Запрошуємо Вас відвідати конференцію "Управління прибутковістю приватних медичних центрів", яка відбудеться 26 лютого у Києві, у готелі "Альфавіто".

 
33
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Організатор: «Фінансовий Аналітик-Сервіс»

Інформаційний партнер: «МедЕксперт»

На конференції будуть розглянуті наступні теми:

  • Приватні медичні установи України: поточний стан і перспективи в майбутньому
  • Стратегії розвитку приватних медичних центрів в сучасних умовах;
  • Інвестиційна привабливість галузі. Досвід залучення інвестора в приватний медичний центр;
  • Управління фінансовою ефективністю клініки;
  • Інструменти фінансового менеджменту та оптимізація роботи фінансової служби;
  • Корпоративне бюджетування і управлінський облік.

Спікери конференції:

Павло Ковтонюк, головний редактор журналу «PRO менеджмент в охороні здоров'я»

Олена Лепешина, директор "МедЕксперт"

Роман Іванюк, керуючий директор, голова інвестиційно-банківського департаменту, Concorde Capital

Марія Грищева, заступник генерального директора з економічних питань клініки "Ісіда"

Микола Скавронский, комерційний директор компанії "Сінево"

Ярослав Заблоцький, директор Клініки Заблоцького"

Денис Татаркін, директор клініки "Медіком"

Наталія Тулінова, заступник генерального директора з розвитку та маркетингу клініки "Ісіда"

Дмитро Луфер, операційний директор клініки "Into-Sana"

Галина Усенко, генеральний директор клініки "Into-Sana"

Дмитро Левченко, виконавчий директор медичного центру Святої Параскеви,

Олена Неіжко, виконавчий директор клинка "Лісод"

Леся Макуха, незалежний експерт

та ін.

До участі запрошуються власники медичних установ, генеральні директори, директори по економіці й фінансам, комерційні директори, операційні директори, головні бухгалтери, а також юристи та консультанти.

Вартість участі для приватних медичних центрів: 2950 грн.

Вартість участі для інших компаній: 3950 грн.

Детальна інформація та реєстрація - на сайті організаторів.