(044) 581 11 33         

(095) 286 40 58  

МОЗ відкриє колл-центр для консультацій з лікарем

minzdrav1У МОЗ створять колл-центр, який забере частину роботи у "швидкої".  

У багатьох випадках порада лікаря по телефону допоможе вирішити проблему, і швидка не знадобиться, вважають у відомстві.

Міністерство охорони здоров'я планує відкрити колл-центр, де можна буде отримати консультацію лікаря замість того, щоб викликати додому швидку допомогу. Про це повідомила в. о. міністра охорони здоров'я Уляна Супрун в інтерв'ю LB.ua описуючи першочергові кроки, які вона має намір здійснити на своїй посаді.

"У минулому році в Україні було більше 9 млн викликів швидкої допомоги. І лише 2,5 млн пацієнтів були госпіталізовані. Іншим або надали допомогу, або швидка їм була насправді не потрібна. Тому ми хочемо організувати колл-центр, куди могли б телефонувати люди і консультуватися з лікарями замість того, щоб одразу викликати швидку. Розраховуємо на те, що у багатьох випадках порада лікаря по телефону допоможе вирішити проблему, і швидка не знадобиться", - сказала вона.

При цьому Супрун має намір організувати курси з надання першої допомоги, на яких будуть вчити поліцейських і пожежників.

"Щоб будь-хто міг підійти до поліцейського або пожежного і попросити про допомогу. Або якщо поліція або пожежні перші опиняються на місці подій, де хтось постраждав, вони зможуть швидко надати першу допомогу - це дуже важливо і часто від цього залежить людське життя. Також плануємо попрацювати з екіпажами карет екстреної допомоги, щоб підвищити їх кваліфікацію і рівень знань. І з персоналом в лікарнях, куди швидка привозить пацієнтів", - розповіла Супрун.

"Зараз в основному у людей немає свого лікаря. Вони телефонують знайомим і шукають лікарів. Але навіть якщо є свій лікар - потрібно прийти в поліклініку і годинами сидіти в черзі, щоб потрапити на прийом. Ми ведемо переговори з молодими людьми, які починають стартап під назвою "Поліклініка без черг". Ідея в тому, щоб можна було записатися на прийом в поліклініку до сімейного лікаря або вузького фахівця через систему по інтернету або по телефону на певний час. Це заощадить людям час, крім того, таким чином можна буде побачити, в яких лікарів більше пацієнтів і які, можливо, мають кращий рівень послуг", - сказала Супрун.

Джерело: www.korrespondent.net