3 КЛЮЧІ ДО ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ В СФЕРІ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я
Відповідно до даних останнього дослідження компанії «Epocrates», в 2013 р. в сфері охорони здоров’я, 86% лікарів використовували смартфони в повсякденній роботі. В порівнянні з попереднім роком кількість користувачів зросла на 8%. Крім того, 53% лікарів використовували в роботі планшети в 2013, в 2012 році їх частка становила лише 34%.
Відповідно до результатів дослідження «Physician Outlook Survey», проведеного компанією «Wolters Kluwer Health» в 2013 р., 80% лікарів використовують браузери такі, як Google та Yahoo! для отримання даних щодо діагностики, лікування й догляду за пацієнтами.
Відповідно до результатів дослідження «Думай з Google» (Think with Google), 84% пацієнтів використовують он-лайн та оф-лайн ресурси при пошуку або вивченні діяльності лікарень.
Наведені факти доводять важливість та необхідність цифрового маркетингу в сфері охорони здоров’я. Якщо Ви хочете досягти високих результатів в цифровому маркетингу Вам допоможуть 3 ключові елементи.
1. Адаптивний сайт
Згідно з результатами дослідження «Думай з Google», понад третина пацієнтів використовує мобільні пристрої або планшети повсякчас для пошуку та/або для запису на прийом до лікаря. Лікарі зазвичай використовують їх також аби допомогти своїм пацієнтам дізнатися більше про процедури або лікарські препарати. Враховуючи постійне зростання рівня використання мобільного веб-зв’язку, організаціям в сфері охорони здоров’яслід розглянути переваги переходу до адаптивного дизайну веб-сайту.
Адаптивний сайт підлаштовується до розміру екрану пристрою, що використовується для його перегляду. Завдяки цьому контент сайту стає простішим для читання й управління. Хоча розвиток адаптивного сайту вимагає більших зусиль, він усуває потребу в окремому мобільному сайту й підлаштовує сайт до широкого кола пристроїв, включаючи комп’ютери, планшети та смартфони.
2. Пошукова оптимізація (SEO)
Кількість користувачів, які використовують веб-ресурси для пошуку медичної й суміжної до здоров’я інформації неухильно зростає. Вирішальне значення має стратегія впровадження та розвитку пошукової оптимізації організації. Пошукова оптимізація дозволяє вдосконалити веб-сайт з метою підняття його позицій в списку результатів пошуку.
Завдяки ефективній стратегії пошукової оптимізації можна зміцнити позиції клініки в рейтингу пошукових систем та вплинути на загальну присутність у веб-просторі.
Важливе значення мають ключові слова, завдяки яким можна знайти конкретну клініку. Для цього необхідно обирати релевантні ключові слова для сторінок веб-сайту. Обрані фрази чи слова не мають бути закріпленими на постійній основі. Через постійні оновлення в Google важливим стає аналіз ефективності використання конкретних слів та їх зміна.
3. Контент-маркетинг
Неможливо побудувати успішну SEOстратегію без правильного контенту. Аби домогтися успіху, розвиваючись в сфері охорони здоров’я, компанії необхідно постійно продукувати новий контент, щоб клініку не лише знаходили, але й відвідували.
Необхідно публікувати контент, який допоможе знайти клініку, включаючи повідомлення в блогах, оновлення в соціальних медіа, відео й тому подібне.
Якщо клініці вдасться створити коректний контент, можна поліпшити її рейтинг в пошукових системах й підштовхнути ваших клієнтів до звернення в клініку.
Правильно створений контент привертає увагу людей, утримує їх інтерес й спонукає їх прийняти правильну дію, наприклад, натиснути кнопку «Далі» або «Детальніше», зателефонувати до клініки.
Що далі?
Імплементувавши ці 3 три ключові елементи цифрового маркетингу в сфері охорони здоров’я, Ваша клініка легко затьмарить конкурентів в он-лайн.
Автор: Nicole Denton
Джерело: HubSpot