Інтернет-маркетинг для медичних установ

Експрес-аудит активностей медичних закладів в Інтернеті

В сучасному світі можливості в Інтернеті є такими значними, що утворилася спеціалізація по основним інструментам. Для керівників медичних закладів та маркетингових директорів просто неможливо розуміти глибину кожного з інструментів, оскільки навіть досвідчені діджитал-маркетологи зазвичай добре розуміються лише на декількох інструментах. Компанія «МедЕксперт» пропонує послугу з експрес-аудиту основних активностей медичних закладів в Інтернеті.

Що входить в аудит?

1.Аудит сайту та SEO (просування сайту):

  • Ключові характеристики сайту та те, як пошукові системи бачать сайт медичного центру;
  • Базові елементи коду, які можливо покращити, щоб пошукові мережі краще бачили сайт;
  • Базові елементи зручності сайту для користувачів;
  • Видимість сайту та основні фактори, які на неї впливають;
  • Помилки, які дуже просто поліпшити для покращення результатів.
  • 2.Аудит рекламного кабінету в Google Ads:

  • Перевірка базових налаштувань рекламних компаній;
  • Ключові запити та їхня відповідність охопленню цільової аудиторії пацієнтів;
  • Використання останніх інновацій рекламного кабінету, які можуть надати конкурентну перевагу в рекламних компаніях;
  • Ефективність використання рекламного бюджету;
  • Якість управління обмеженнями в Google Ads, які стосуються реклами медичних послуг.
  • 3.Аудит ведення соціальних мереж та таргетингу (платної реклами в Facebook/Instagram):

  • Актуальність контент-плану відповідно до цілей медичного закладу;
  • Якість ведення соціальних мереж;
  • Індикатори ведення соціальних мереж;
  • Використання всіх можливостей з налаштування ефективних рекламних компаній.
  • 4.Наскрізна аналітика:

  • Якщо в медичному центрі вона налаштована в повному розумінні цього поняття (це коли видно, скільки кожна рекламна активність в Інтернеті генерує пацієнтів та/або грошей), то ми надамо рекомендації щодо можливих поліпшень налаштувань;
  • Якщо наскрізна аналітика не налаштована, то ми зможемо надати рекомендації щодо найпростіших шляхів її налаштування з урахуванням основних нюансів.
  • 5.Інші елементи активностей медичних центрів в Інтернеті:

  • Управління репутацією;
  • TikTok;
  • Youtube;
  • Сайти-агрегатори.
Вартість проведення експрес-аудиту – 15000 грн.

Термін виконання робіт від дати оплати – 15 робочих днів.

Виникло питання?

Заповніть форму і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом