Експрес-аудит активностей медичних закладів в Інтернеті
В сучасному світі можливості в Інтернеті є такими значними, що утворилася спеціалізація по основним інструментам. Для керівників медичних закладів та маркетингових директорів просто неможливо розуміти глибину кожного з інструментів, оскільки навіть досвідчені діджитал-маркетологи зазвичай добре розуміються лише на декількох інструментах. Компанія «МедЕксперт» пропонує послугу з експрес-аудиту основних активностей медичних закладів в Інтернеті.
Що входить в аудит?
1.Аудит сайту та SEO (просування сайту):
- Ключові характеристики сайту та те, як пошукові системи бачать сайт медичного центру;
- Базові елементи коду, які можливо покращити, щоб пошукові мережі краще бачили сайт;
- Базові елементи зручності сайту для користувачів;
- Видимість сайту та основні фактори, які на неї впливають;
- Помилки, які дуже просто поліпшити для покращення результатів.
- Перевірка базових налаштувань рекламних компаній;
- Ключові запити та їхня відповідність охопленню цільової аудиторії пацієнтів;
- Використання останніх інновацій рекламного кабінету, які можуть надати конкурентну перевагу в рекламних компаніях;
- Ефективність використання рекламного бюджету;
- Якість управління обмеженнями в Google Ads, які стосуються реклами медичних послуг.
- Актуальність контент-плану відповідно до цілей медичного закладу;
- Якість ведення соціальних мереж;
- Індикатори ведення соціальних мереж;
- Використання всіх можливостей з налаштування ефективних рекламних компаній.
- Якщо в медичному центрі вона налаштована в повному розумінні цього поняття (це коли видно, скільки кожна рекламна активність в Інтернеті генерує пацієнтів та/або грошей), то ми надамо рекомендації щодо можливих поліпшень налаштувань;
- Якщо наскрізна аналітика не налаштована, то ми зможемо надати рекомендації щодо найпростіших шляхів її налаштування з урахуванням основних нюансів.
- Управління репутацією;
- TikTok;
- Youtube;
- Сайти-агрегатори.
2.Аудит рекламного кабінету в Google Ads:
3.Аудит ведення соціальних мереж та таргетингу (платної реклами в Facebook/Instagram):
4.Наскрізна аналітика:
5.Інші елементи активностей медичних центрів в Інтернеті:
Вартість проведення експрес-аудиту – 15000 грн.
Термін виконання робіт від дати оплати – 15 робочих днів.