Медійна реклама з поведінковим таргетингом
Мета:
Донесення конкретної персональної пропозиції та УТП максимально сегментованої та вузькотаргетованої цільовою аудиторією медичного закладу, для максимального залучення до комунікації з брендом його товаром/послугою.
Що Ви отримаєте від використання цієї послуги:
Максимальне залучення вузьких сегментів ЦА у продукт/послугу бренду. Ця рекламна кампанія буде максимально підлаштована на потреби того сегмента, на який ми таргетуємося, внаслідок чого на сайт переходитиме вже підігріта ЦА, яка усвідомлює свої потреби і як послуги медичного центру ці потреби вирішуватимуть.
Що ми робимо:
Сегментуємо ЦА медичного закладу за різними поведінковими параметрами та показуватимемо їм рекламу у вигляді кастомних банерів, які доводять Ваші УТП для кожного з сегментів. Для відбору ЦА використовуємо, окрім поведінки ЦА в інтернеті, ще й географічний таргетинг за локаціями.